עור הצבי Gulch - Delirium

אחרי חגיגות חג ההודיה, Amji, יושי, גרג, סטיב, שרה, ג'ואי ואני המראתי לעוד אחד מההרפתקאות שלנו. אנחנו הולכים לנסות לטייל הקניון הארוך ביותר בעולם החריץ (~ 43 קילומטרים ארוכים במיוחד) מעור הצבי Gulch (או לייתר דיוק החוט Pass) למעבורת של לי. הגענו לגבול בין יוטה ואריזונה לאחר הנסיעה שעות אל תוך הלילה וניווט דרך עפר מלא בחתכים וחורים שנדרשו זמן התגובה של טייס קרב לנווט.

הקמנו האוהלים שלנו בסביבות שעה 1:00 בבוקר והתכוונתי ללכת לישון. התחזית ניבאה שזה יגיע עד 30 מעלות באותו הלילה. כל שקי השינה שלנו דורגו בדרגות כ 25 אז חשבנו שהיינו בסדר. שמי הלילה היו מרהיבים! אני לא טרחתי להקים אוהל כי רציתי לראות את הכוכבים. נכנסתי לשק השינה שלי, אבל התקשיתי חם. נשארתי עד שצפינו בכוכבים וניסיתי לנצל את חיכוך כדי שהאצבעות שלי מההקפאה מעל. זה לא היה כל התוקף. מתברר שזה היה 10 מעלות באותו הלילה!

יושי, גרג ואני עזבנו את המחנה מוקדם כדי להשיל מכונית אחת במעבורת של לי. גרג הגיע לנסיעה, כי רגליו קפאו והוא לא נרדם עדיין גם. לקח לנו שלוש שעות כדי להשיל את המכונית ולהפוך אותו חזרה לנקודת ההתחלה. כשחזרנו שאר אנשי צוות שלנו רק היו מתכונן. הטיול הוא אחד השבילים היפים ביותר על פני כדור הארץ. אני כבר עשיתי את זה לפני ואני ממש מצפה ליום השני - בו המזרקה של מטוסי עור הצבי Gulch מי שתייה נקייה היישר מקיר הקניון.

הבאנו אספקה ​​נוספת ואני אפילו הבאתי סירות מתנפחות כי ביום השני בקניון פועל לקניון Paria, אשר מלא עם זרימה קבועה של מים עד מותן נקיות. אנחנו נועדו לדחוף אותו קצת עם המשקל ביום הראשון ולצוף כל הציוד הכבד שלנו בהמשך הטיול. סטיב הוא שף והוא הכין כל מיני סוגים של ארוחות גדולות עבורנו - כולל סטייקים, mmmmmmmm.

בדקנו כל עיקול כהיום המשיך ובשעתי אחר הצהריים המוקדמים נתקלנו בג'נטלמן שהיה בדרכו חזרה. הוא הזהיר אותנו שלא היה חלק מקיר לקיר קדימה בוץ שאנחנו לא יכולים לעבור בלי רק עוברים את זה. אנו מקווים כי בתקופה זו של שנה תעזור לנו להימנע מכל אזורים הרטוב, אבל לא היו לנו שום כוונה לתת לכמה כתמי בוץ יעצרו אותנו. אז לחצנו על. כשהגענו למקום הבוצי לקחתי לי את נעליים, דחף את דרכו, ירד חבילה שלי ולאחר מכן חזר למעבורת צוות על הכתפיים שלי.

התכנית שלי לא עובדת כמו שהתכוונתי. אני דילג על פני יושי, חבילה שלה, שרה, ואז חבילה שלה, אבל באותו הזמן הייתי בשלב השני של היפותרמיה. כל הגוף שלי היה ללא שליטה רועדת ואני חתך הבהונות שלי על כמה סלעים חדים. הבחורים היו צריכים לדאוג לעצמם. כולם דחפו באמצעות קר כמו אלופים. אז לקח הפסקה כדי לנקות ולחמם את עצמנו. עצרנו לאכול ארוחת צהריים ממש מאוחר, ואז החלו לנוע שוב.

כשהשמש להגדיר לקחתי פתק של כמה עייף הייתי. אני לא נשארתי ער כל כך הרבה זמן לשנים, בוודאי לא ביום שנדרש טיולים ללא הפסקה. זה כבר מתחיל להיות קר מספיק שאנחנו לא יכולים להפסיק לנוע בלי לקבל לא נוחים. אז הגענו למקום אחר בוצי. אחד זה לא היה ארוך מאוד. למעשה, אנחנו לא ראינו עץ שנפל מלמעלה כ -10 דקות ההליכה לאחור. אז כל החבר'ה חזרו והניפו את העץ על כתפינו ולאחר מכן זרקו אותו על האזור הבוצי. כל אבל סטיב עשה את זה בלי לקבל על בוצי. אנחנו המשכנו.

אנחנו הלכנו עם פנסים עכשיו בגלל מעמקי קניון זה היו competely כהים. ואז הגעתי עוד אזור בוצי. אנחנו החלטנו פשוט זה קשה וללכת על זה. אז אנחנו שמים על גרבי neopryne ומהר מאוד גילינו שאנחנו צריכים לעבור את הבוץ בלי נעליים, אחרת היינו מאבדים אותם. בוץ לאחר בוץ אחרי בוץ קפוא. הקרח נשבר בשוק שלנו, והסריח הבוץ של צואה שנשארה שנסחפה במורד הקניון. התקווה המנחה שלנו הייתה שברגע שהגענו לנהר Paria אנחנו יכולים לנקות, ואז לעשות ארוחת ערב חמה נחמדה עם התנורים שלנו, ולאחר מכן להיכנס לצקי השינה שלנו ולחמם (היינו לנו מחממי יד ומחממי רגליים להפריש עבור חלק זה) .

Delerium והתשישות התחילו להגדיר ב. גרג ניסה להתחיל מרד ואמר שהוא חוזר כשהוא ראה את נפילה ענקית עם קטע של קיר לקיר בוץ של עומק לא ידוע בצד השני. אמרתי שאני אנסה את זה ואם לא רע אז אנחנו יכולים להמשיך. הוא הסכים לזה. זה היה רק ​​הברך עמוקה. הבוץ לבסוף הרפה וצעדנו לעוד 2 שעות. אז הבוץ התחיל שוב. בשעה 11:30 זה היה 10 מעלות, כולנו היינו במכנסיים הקצרים שלנו, הפשילו את המכנסים, חליפות שחייה, או כמו במקרה של Amji תחתוניו, מכוסים בבוץ כמעט עד מותן, תשושות מ85 פאונד על הגב שלנו, צמא ומוכן לארוחת ערב. הסוף עדיין לא נראה באופק.

אז פגע בירידה מ-- המקום שבו היה עלינו לרדת בחבלים. הבעיה היחידה הייתה שבצד השני של מדף זה אחר אגם בוץ חיכה לנו - אחד שהיה כל כך עמוק שזה ידרוש מאתנו לקחת החבילות שלנו ומלשחות אותם על פני. קבוצת devestated. היינו כמעט בצומת עם נהר Paria בו מים נקיים חיכו לנו ועכשיו אנחנו צריכים לחזור. אנחנו לא יכולים לישון בשקי השינה שלנו ככה, אנחנו לא יכולים להחזיק עדיין ליותר מ -30 שניות ללא הקפאה. הברירה היחידה שלנו הייתה לחזור, כל הלילה, בחזרה דרך כל בורות הבוץ!

אנחנו פרצתי לשתי קבוצות, זרקנו החפצים המיותרים והתחלנו לחזור מהר ככל שיכולנו, בתקווה שנגיע לסוף לפני שהגענו לסוף שלנו. Amji, יושי ואני היו בקבוצה בחזרה. הנעליים החדשות שלי היו בגודל אחד לגדולה ועם הבוץ הקבוע הם מחליקים מצד לצד עם כל צעד. אי אפשר היה ללכת מהר. החלטנו האסטרטגיה שלנו הייתה ללכת במשך 20 דקות ולאחר מכן לקחת הפסקה של 3 דקות. שוב ושוב אנו מעודדים את עצמנו מחכים שההפסקה הבאה. על ההפסקה השלישית כולנו התיישבנו על מדפים שהרימו את המשקל של החבילות שלנו מעל כתפינו ומייד היינו כולנו ישנים. הקר הגיע ליושי הראשון והיא התעוררה וקמה לתחייתנו. לא יכולנו להאמין שיש לנו את כל הגעתי לשלב החלומות באופן מיידי.

אנחנו לחצתי על וכאשר עליתי השמש התחלנו הוזה. ראינו אנשים שלא היו שם, ראיתי שפיריות אדומות ענק לשחק אחד עם השני. Amji תפס את היד שלי ואמר "אנחנו צריכים להמשיך ללכת." ניסיתי להגיד לו שאני הולך, אבל אז הבנתי שאני לא היה. יושי מאבד כל התחושה והצורך לנוע מהר יותר כדי לחמם את הגוף אותה. היא הלכה לפנינו, ובסופו של דבר חסר התור רק על השביל. כאשר Amji ואני עשינו את זה כדי לצאת זה היה יוצאי עלינו, יושי היה חסר, והנסיעה שלנו ההצלה (הקבוצה הראשונה) לא הייתה שם כדי לאסוף אותנו. אנחנו ירדו ציוד שנותר לנו וexcuted תכנית למצוא יושי. היא לחצה קדימה ולאחר מכן הבינה שהיא החמיצה את התור. היא פנתה לאחור ופספסתי את התור שוב והלכה כל הדרך למקום שבי נפרדנו במקור. ואז היא הסתובבה שוב והפעם מצא את תור היציאה. היא ירדה כל חבילה שלה וניסתה בכל כוחה האחרון לעשות את זה. כולנו היינו שמחים להיות שוב ביחד מאוד.

אז חיכינו והמשכנו להקפיא. כל התחושה שהשאירה את הרגליים שלי לפני למעלה מעשר שעות, בשלב זה. אחרי שעות משאית נסעה דרך והתחננו לנהג שייקח אותנו לעיירה הקרובה ביותר. אנחנו נראים כמו שאנחנו מכוסים בצואה, ומהבחינה טכנית היינו. הוא ניסה להיות מנומס על הריח שלנו, לשים את השמיכות מעל המושבים שלו, והסיע אותנו לכיוון הכביש הסלול. בדיוק כמו שעשינו אותו לכביש ראינו שרה שנהגה ברכב שלי כלפינו. היינו שמחים סוף סוף לגלות שכולם היה בטוח.

המלון היה הטוב ביותר אי פעם היה לי. חמים מים אינסופיים במקלחת. מיטות רכות. חם! זה באמת עזר לנו לראות את ההנאות פשוטות בחיים בדרך חדשה לגמרי! חיים הוא מדהימים.

תגובות (9)

כתובת אתר Trackback | RSS Feed תגובות

1. Amjith אומר:

תודה לך על הזמן שהקדיש כדי לתעד ההרפתקה המונומנטלית הזה.

2. ג'ואי אומר:

כן! תודה על תיעוד ההרפתקה הזאת - לא יכול לחכות לחודש אפריל - אני מבטיח שכולנו להישאר יחד זה זמן :-)

3. מאמר נחמד, תודה. נרשמתי לעדכוני RSS שלך!

4. ביל Westerhoff אומר:

אני שמח שאתם כל עשינו את זה בטוח, אבל וואו אתה באמת נשמע מוכן חולה למסע. אנו עושים את חוט Pass הקצר לבית לבן בכל שנה בחודש אוקטובר או נובמבר והתמודדנו עם כל האתגרים שתוארתם. לשיא, רוב הריח הוא מחומר בסיסי אורגני (צמחים, וכו ') נרקב. למרות שאתה עשית בחירה חכמה מאוד לחזור ברוק הנפילה, יש כמה דרכים להתגבר על זה ואף הסתיו האחרון עשה די להשאיר בריכה שם כמו שאתה תאר, אם אתה לרדת באמצעות צעדי מוקי (בצד שמאל מביטים למטה קניון) זה היה יבש לגמרי. זה היה נהר Paria שהיה באמת לשים אותך במבחן. זה היה די עמוק וכואב שזמן בשנה שעברה.

דו"ח נסיעה קפוא נוסףhttp://​www​.climb​-utah​.com/​E​s​c​a​l​a​n​t​e​/​b​u​c​k​s​k​i​n​i​c​e​.​htm

5. איימי אומרת:

תודה לך על הזמן שהקדיש כדי לתעד ההרפתקה המונומנטלית הזה.

6. פול אומר:

7. es אומר:

הולך בינואר נראה ממש חולה-הודיע. סיפור גדול אחר כך אולי אבל הרפתקה שלא לצורך מסוכנת, אלא אם כן זה מה שהתכוונת. הלכנו על 26 ספטמבר 2010 והיה אפס מים או בוץ בכל מקום בקניון, לחסוך כמה בריכות עד קרסוליים קטנות כשהתקרבנו Paria. זה מכיל בעיתוי.

השאר תגובה

אם אתה רוצה תמונה להראות עם התגובה שלך, לך לקבל Gravatar.