Grottos מדבר צלילה

לטיול הזה מאט, סטיבן, כריס ויצאתי לחקור שמועות על אביב / מערה חמה בגנדי, יוטה. יש לא הרבה פורסם באינטרנט על וורם ספרינגס גנדי. הכיוונים למעיינות היו מעורפלים במיוחד - ". פונה בדרך עפר כק"מ וחצי לפני גנדי" התחלנו על ידי לקיחה בדרך הנוף לכיוון דלתא. לאחר שהגיע דלתא החלטנו לקחת את דרכי העפר דרך קניון אף אחד מאתנו לא ראה אי פעם בעבר - כי הצטיינות תג (קאיה) יש דבר לדרכים עפר. הנוף היה מרהיב! עצרנו כמה פעמים בקניון לחקור צוקים תלולים ולסיור באתרי קמפינג אפשריים, אז יש לנו חזרה על מסלול לקראת גנדי. קצת לפני שהגענו גנדי נתקלנו בצומת דרך עפר עם התכנסות קטנה של בתים שהיו קרוון-פרק מרגיש לגבי זה. לא היה שום סימן מייעד אותו כעיר רשמית. גנדי, לעומת זאת, היה סימן רשמי למרות שרק בית אחד מזוהה עם סימן ש.

אנחנו נסוגונו קילומטר ומצאנו דרך עפר שמתאים לתיאור המעורפל שהיו לנו. הכביש הפך מהרה לנתיב שני מסלול עם מרכז גבוה עשב ועוד ועוד שלג נוסף הלכנו. ניסינו כמה ממסלולי הקנים בכביש זה ללא הועיל. אז התייעצנו התמונות היינו מאוחסן ב- iPhone. מסתכל סביבנו מצאנו את המקומות שהופיעו כדי להתאים כמה תמונות הטובות ביותר שהיו לנו ויצאנו למצוא דרך שתיקח אותנו לשם. לאחר החלקת דרך משמעותית במורד גבעה בוצית ולהבין את דרך לקבל את המכונית בחזרה במעלה הגבעה, שמצאנו את המעיינות.

נקודה זו התבררה להיות הרבה יותר ממה שציפינו. טמפרטורת המים הייתה קרובה ל- 80 מעלות ומערה עם פתיחה מבשרת רעות לקחה אותנו עמוק מתחת לאדמה. עם פנסים וזוג אחד של המשקפים בינינו שחינו נטיפים מתחת יפים ועבר מפל גרגור קטן. ליד מה שנראה כסופו של הדבר את הדרך התפתלה על עצמו וחלון קטן נפתחה חלל בין החדרים. מערה המשיכה ללכת אבל זה הלך מתחת למים. אנחנו החלטנו שיש יותר שצריכות להיחקר. אז הלכנו בחזרה החוצה, טיילנו חזרה לראש הגבעה לרכב שלנו, וארזנו את ציוד צלילה למעיינות. ברגע שחזרנו לחדר העמוק ביותר שלקחנו הופך הולך מתחת ולחקור את תת המנהרה. היה זה ניסיון הצלילה הראשון של סטיבן והוא עשה עבודה נהדרת. זרימת המים גדלה בהתמדה והמנהרה צבטה לתוך צינור קטן יותר ויותר. זה הגיע די קשה להילחם נגד הזרם. הבחנתי דגים חומים קטנים (אינץ 'אחד) במנהרה זו וקיוויתי למצוא מקום שבו הדרך נפתחה למערה של אוויר שוב, אבל המערה לי רזה מדי כדי להמשיך.

אחרי זה, ויצא החוצה אל ההרים למחנה ללילה שבו בישלנו המבורגרים ושיחקנו עם מצביעי לייזר אסטרונומיה שלנו תחת שמים מרהיבים.

למחרת בבוקר נפרדנו מחנה ויצאנו להשתמש שאר האוויר שלנו 30 רגל מתחת לפני השטח של בריכה הראשית של אחו מעיינות חמים ~ 95 ° F). ברגע שיש, אנחנו חוקרים את המדף ולאחר מכן עזבנו את ציוד צלילה על 12 רגל למטה שבו הם לא יכולים לראות מלמעלה. אחר כך ילד נדד למעיינות בעצמו והיינו לו עדים כהלכתי לתחתית והנשימה "שנערכה" שלי בניסיון לשבור את שיא העולם. היינו מופתע עד כמה התרשמתי שהוא היה כשעליתי אחרי 4 דקות. הוא היה מודאג יותר עם האם או לא ראיתי רוקו שם למטה - ילדים היום ... אין כבוד.