שקיעה מ106,000 רגליים

משום יחידת ה- GPS על השקת הבלון הראשונה שלנו נכשלה, צוות המוות פאנץ יצא להשלים את המשימה לצלם שקיעה מ106,000 רגליים. השקת הבלון השני מSugarhouse, יוטה צפינו כמטען שלנו נסחף מזרחה לכיוון הרי אוניטה. כאשר הבלון הגיע 106,000 רגליו צצו, ובשלב המטען היה בטיפולו של מצנח תוצרת בית שלנו. קיבלנו פינג אחת מיחידת ה- GPS שלנו לאחר זמן ההתרסקות מחושב. אין נתונים אישור אוחזר לאחר ש. תיארנו לעצמנו שהשתיקה נבעה מהמטען שנקבר תחת כמה רגליים של שלג, ואנחנו יכולים רק לקוות שפינג האחרון שקבלנו היה ממיקום ההתרסקות בפועל. הבעיה הייתה שמיקום המסוים הזה (40.7995 מעלות צפונה ומערבה 110.70015 מעלות) היה אחד המקומות הקשים ביותר להגיע ב48 המדינות הנמוכות.

לניסיון ההתאוששות הראשון שלנו, מארק, אנג'לה, מרקוס, רוג'ר ואני שכרנו אופנועי שלג ונעלי שלג ויצאו ליום שלם של כיבוש השלג. על הרים וטהור, כמה נהרות, אנחנו חצינו את השלג בריקוד עדין באמצע הגובה-של העצים. עשה את הדרך שלנו דרך יערות עבותים של עצים ירוקים, ושרידי עיר הרפאים של שריפות יער ישנות, שהמצאנו בשבילנו מעל שלג ארוז עקבי. כל צעד החדש היה בהריון עם הפתעה. בשעה 6:30 נאלצנו להודות שאנחנו לא הולכים לעשות את זה לאתר ההתרסקות בזמן. אנחנו הסתובבנו ודהרנו השמש השוקעת בחזרה מתוך הנידחים. אנחנו עשינו את זה חזרה לאופנועי השלג שלנו בדיוק בזמן לרגעים האחרונים של דמדומים ימיים.

שבועיים לאחר מכן, לאחר 57 אינץ 'של שלג נמס באזור, מארק, אנג'לה, אינגו ועשיתי ניסיון נוסף להגיע לאתר ההתרסקות. ללא השלג הצלחנו אופני הרי שביל כק"מ וחצי. אבל האוכלוסייה של עצים שנפלו, והנטייה העצומה לשטח להיות רטובות, עשו במהירות האופניים שלנו יותר אחריות מאשר נכס. אז אנחנו נטושים האופניים שלנו ועמדו בראש על כיוון אתר ההתרסקות שלנו. השטח היה קלוע עם נהרות עונתיים, ביצות האכילו על ידי המסת שלג, שדות של עצים מתים, ולאחר מכן שוב - שלג.

חצינו 38 נחלים ונהרות על יומנים, מצאתי מפל שאנו חושדים הוא גם עונתי וללא, ומעולם לא האטתי. בשעה 6:30 היינו 0.57 קילומטרים מאתר ההתרסקות, לפי יחידת ה- GPS שלנו (בקו אווירי). למרות שהיינו מגיעים לאפיסת כוחות, השמש השוקעת לא מאפשרת לנו לקחת הפסקה. מאוחר יותר ממה שאנחנו מקווים, שסוף סוף הגענו לאתר ההתרסקות בשעה 7:30 בערב. הבעיה הייתה באתר ההתרסקות היה בעצם 45 רגליים בעץ אורן!

אנג'לה ניסתה לטפס על עץ מת סמוך שנשען אל העץ שלנו. כשהגיעה כ -25 רגל עד הסניפים התחיל לשבור מתחת לרגליה. הבסיס של עץ ההתרסקות לא היו ענפים נמוכים, ולכן היה עלינו לחפש את עץ מת שאנחנו יכולים לנתק ולתמוך מתחת העץ שלנו כמו מתנע תקוע. זה לקח לי זמן לטפס על העץ בצורה בטוחה ולחתוך את המטען כלפי מטה, אבל אני עשיתי את זה רק עם כמה סריטות וחתכים.

בשלב זה היינו מותש, אבל היה לנו המירוץ במורד גב בניסיון לחצות בחזרה מעל הנהר הגועש, איזון ביומן לפני רדת החשכה. אנחנו בקושי עשינו את זה. ואז, בלי עקבות, והובלתי רק על ידי פנס, אנחנו חצינו את שני הרכסים הבאים בחושך. לבסוף נתקלנו בשובל שהאופניים שלנו היו בשעה 4:15 בבוקר. לאחר מציאת האופניים שלנו דחפנו אותם החוצה (היינו הרבה יותר מדי עייפים ומותשים לאזן עליהם) והפכנו אותה בחזרה למכונית שלנו בשעה 5:30 בבוקר. אנחנו עשינו את זה החוצה לכביש סלול בדיוק בזמן כדי לצפות בזריחה ומיומינג.

אחזור היה הרבה עבודה, שביצע אותנו לאזור לא ידוע לעיני אדם, זה דחף אותנו לגבולות שלנו, אבל זה היה שווה את זה. עכשיו יש לנו צילומים של שקיעה מ106,000 רגליים.

(יש בסופו של להיות קצת לחות בתוך מעטפת GoPro, כך תמונות העלאה גבוהות מעוותות על ידי שכבה דקה של ערפל, אבל התמונות הן עדיין יפות. בפעם הבאה שתהיה לארוז כמה חרוזים התייבשות למעטפת, כדי למנוע את הבעיה. )